صفر تا صد آموزش مایا پارت 2

 صفر تا صد آموزش مایا پارت 2
برای تصویر بزرگتر کلیک نمایید
قیمت: 348,000 ریال
دسترسی: موجود
نوع: 1DVD
سازنده: آریا گستر افزار
میانگین رتبه: رتبه داده نشده

 مشخصات کلی

موضوع محصول :  آموزشی انیمیشن و نقشه کشی

کد محصول :          9601002408

وزن محصول :        390 گرم

تولید کننده :    آریا گستر


 شماره شناسنامه اثر:   802330061186

مرجع صادر کننده :   وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نوع بسته بندی :     جعبه

تعداد دیسک :    1 حلقه

نوع دیسک :     DVD5


 
ویژگی های اصلی مجموعه صفر تا صد آموزش مایا :
۷۰۰ دقیقه ( ۱۲ ساعت ) آموزش مایا و ساخت یک پروژه عملی کامل
سفینه فضایی در مایا به زبان فارسی و به صورت پروژه محور از مقدمات
و تکنیک های مختلف تا انیمیشن نهایی پروژه
آموزش فوق العاده کاربردی و سطح یک جهانی برگرفته از اساتید
مطرح گرافیک سه بعدی دنیا
برای اولین بار در ایران ، ترجمه ، فارسی سازی و دوبله شده به فارسی
توسط متخصصین گرافیک سه بعدی ایرانی

شامل دوره آموزشی فارسی و پروژه محور : 
آموزش جامع مایا ساخت یک سفینه فضایی از صفر تا صد
همراه با سورس ارزشمند تمام پروژه های آموزشی فارسی
همراه با ۱۵ ساعت دوره های تخصصی پروژه محور آموزش Maya به زبان انگلیسی
همراه با نسخه کامل نرم افزار Autodesk Maya 2018 و
Autodesk Maya 2014 ویرایش ۶۴ بیتی
بسته ای عالی برای تمام علاقمندان به گرافیک سه بعدی و
انیمیشن سازی و ۳D کارها …

عناوین و سرفصل های دوره آموزشی فارسی  آموزش مایا و
ساخت یک سفینه فضایی از صفر تا صد:

مقدمه
فصل اول : مقدمه و کلیات کار با مایا
Introduction to Maya
۱- مقدمه ای برای ورود به مایا
۲- بررسی محیط مایا
۳- رابط کاربری مایا
۴- ساخت پروژه در مایا
۵- ذخیره فایل های صحنه در مایا
۶- حالت های مختلف انتخاب
۷- تغییر فرم اشکال در مایا
۸- ویرایش مولفه های اجسام در مایا
۹- استفاده از ویرایشگر ویژگی های یا Attribute Editor
۱۰- گروه بندی و رابطه پدر – فرزندی در مایا
۱۱- استفاده از Hotbox در مایا
۱۲- استفاده از اسکریپت های MEL
۱۳- طراحی منوهای سفارشی در مایا

فصل دوم : مدل سازی با مایا
Modeling in Maya
۱۴- نگاهی بر بخش مدل سازی
۱۵- افزودن تصاویر مرجع برای شروع کار
۱۶- مدل سازی اولیه ی جسم مورد نظر
۱۷- شکل دهی توسط تغییر شکل دهنده های مایا
۱۸- ترکیب و نرم سازی سطوح ایجاد شده
۱۹- افزودن Windscreen
۲۰- انجام عملیات Extrude
۲۱- طراحی اسلحه برای شکل
۲۲- طراحی ساختار داخلی اسلحه
۲۳- مدل سازی توپ
۲۴- طراحی اسلحه ها
۲۵- طراحی بخش بیرونی
۲۶- طراحی نردبان توسط NURB ها
۲۷- طراحی Repulsor
۲۸- مدل سازی موتور
۲۹- افزودن جزئیات به بال ها
۳۰- استفاده از BevelPlus برای افزایش جزئیات
۳۱- افزودن طاق زیرین
۳۲- ساخت جایگاه فرود
۳۳- طراحی لوله های زیر سفینه
۳۴- سلسه مراتب ها و آماده سازی مدل

 فصل سوم : بافت دهی یا تکسچرینگ در مایا
Texturing in Maya
۳۵- نگاهی بر بخش متریال ها
۳۶- ایجاد و اعمال متریال های ساده
۳۷- افزودن Gradient ramp ها
۳۸- افزودن چندین متریال به مدل
۳۹- کار با بافت های رویه ای
۴۰- افزودن چندین بافت رویه ای
۴۱- کار با UV ها
۴۲- افزودن bump
۴۳- استفاده از بافت های سندگرا

فصل چهارم : استخوان گذاری یا ریگینگ در مایا
Rigging in Maya
۴۴- نگاهی بر بخش استخوان گذاری در مایا
۴۵- پاک سازی صحنه برای شروع به کار
۴۶- ایجاد اشیاء کنترلی
۴۷- کار با گروه ها
۴۸- ویژگی های سفارشی
۴۹- اتصال ویژگی ها با استفاده از ابزار داخلی مایا
۵۰- کنترل کردن ویژگی ها توسط driven key ها
۵۱- نگاهی بر استخوان بندی اسلحه
۵۲- طراحی سیستم اتوماتیک توسط عبارت ها
۵۳- ایجاد مفصل های اتصال
۵۴- ایجاد IK ها
۵۵- اتصال اشیا در مایا
۵۶- ساخت انیماتور استخوان ها در مایا

فصل پنجم : پویا نمایی یا انیمیشن در مایا
Animation in Maya
۵۷- نگاهی بر بخش انیمیشن
۵۸- ایجاد و ویرایش فریم های کلیدی
۵۹- کار با فریم های کلیدی در Graph Editor
۶۰- استفاده از Auto Key و عبارات ساده
۶۱- متحرک سازی شی در راستای مسیر
۶۲- شروع متحرک سازی صفحه ی اصلی
۶۳- نهایی سازی حرکت های سفینه
۶۴- تکمیل نهایی حرکت سفینه توسط Secondary Action ها
۶۵- افزودن یک دوربین تصویر برداری
۶۶- تنظیم کار صفحه ی پرواز و ساخت Playblast ها

فصل ششم : دینامیک و شبیه سازی ذرات در مایا
Dynamics & Particles in Maya
۶۷- نگاهی بر بخش دینامیک
۶۸- بخش های اصلی دینامیک ها در مایا
۶۹- ایجاد منتشرکننده های nParticle
۷۰- متحرک سازی متغیرهای nParticle
۷۱- افزودن سیستم برخورد به nParticle
۷۲- سایه ها و Cache در nParticle ها
و...
نوشتن نظر
نام شما:


نظر شما: نکته: کد HTML مجاز نیست!

رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تصویر اضافه ای برای این کالا وجود ندارد.