صفر تا صد آموزش آرنولد در تری دی مکس

صفر تا صد آموزش آرنولد در تری دی مکس
برای تصویر بزرگتر کلیک نمایید
قیمت: 348,000 ریال
دسترسی: موجود
نوع: 1DVD
سازنده: آریا گستر افزار
میانگین رتبه: رتبه داده نشده

مشخصات کلی

موضوع محصول :  آموزشی گرافیک

کد محصول :          960100504

وزن محصول :        370 گرم

تولید کننده :    آریا گستر افزار

شماره شناسنامه اثر:   802330061184

تاریخ صدور:  1396/09/30

مرجع صادر کننده :   وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نوع بسته بندی :     جعبه

تعداد دیسک :     1 حلقه

نوع دیسک :    DVD5



ویژگی های اصلی مجموعه صفر تا صد آموزش آرنولد در تری دی مکس در یک نگاه :

۲۱۰ دقیقه آموزش فارسی موتور قدرتمند رندر آرنولد در تری دی مکس
به صورت پروژه محور از آشنایی مقدماتی با محیط و تمام ابزارها
تا انجام با کیفیت ترین رندرها
آموزش فوق العاده کاربردی و سطح یک جهانی برگرفته از اساتید
مطرح گرافیک سه بعدی دنیا – برای اولین بار در ایران
(دوبله شده به فارسی توسط متخصصین گرافیک سه بعدی ایرانی)
شامل دو دوره آموزشی فارسی و پروژه محور :
دوره آموزشی فارسی  آموزش آرنولد برای رندرینگ تری دی مکس
۳ds Max Rendering with Arnold
دوره آموزشی فارسی  ورکشاپ آموزش آرنولد در تری دی مکس
از کمپانی اتودسک  Autodesk MaxtoA Plugin Learning Series
همراه با سورس ارزشمند تمام پروژه های آموزشی فارسی
همراه با نسخه کامل نرم افزار Autodesk 3DS Max 2018
+ Arnold Rendererویرایش ۶۴ بیتی
بسته ای عالی برای تمام علاقمندان به گرافیک سه بعدی و ۳D کارها …

عناوین و سرفصل های دوره آموزشی فارسی
آموزش رندر با آرنولد در تری دی مکس :

مقدمه
۱- خوش آمدگویی
۲- استفاده از فایل های تمرینی
۳- آپدیت کردن پلاگین MAXtoA

فصل اول : مفاهیم اولیه
۱- پیش نیازهای دوره
۲- معرفی آرنولد
۳- مفاهیم رندر در آرنولد
۴- تنظیمات عملکرد و سازگاری
۵- بهینه سازی تنظیمات رندر آرنولد

فصل دوم : نورپردازی استودیویی
۱- ساخت یک Quad Area Light یا نور محیطی چهارگانه در آرنولد
۲- تنظیم پارامترهای نور در آرنولد
۳- تنظیم خصوصیات رندر اشیا
۴- Map کردن رنگ نور
۵- ساخت یک Spot Light یا نور نقطه ای در آرنولد
۶- ماسک کردن نور با استفاده از فیلتر gobo
۷- اضافه کردن Suffuse Illumination با Fill Light
۸- منعکس کردن نور با Diffuse Rays

فصل سوم : نورپردازی محیطی
۱- نورپردازی مبتنی بر تصویر با یک Skydome
۲- نورپردازی مبتنی بر تصویر با Scene Environment
۳- ایجاد یک نور در دوردست
۴- ایجاد نور روز با Physical Sky‌ در آرنولد
۵- استفاده از حالت پیشرفته Environment
۶- بهینه سازی نور روز محیط داخلی با Portal های Skydome

فصل چهارم : متریال ها و مپ ها
۱- پارامترهای اصلی Standard Surface در آرنولد
۲- مپ کردن Diffuse یا Opacity
۳- کنترل کردن میزان زبری Specular
۴- شکست نور یا Refraction با Transmission
۵- برجستگی سطح با Bump mapping
۶- سایه زنی با Ambient Occlusion
۷- ساخت یک شبکه Shading در آرنولد

فصل پنجم : رندر کردن
۱- رندر تستی با Utility Map
۲- تقسیم بندی Mesh با Arnold Properties
۳- Displacement با استفاده از Arnold Properties
۴- اضافه کردن یک Atmosphere در آرنولد
۵- رندر کردن یک تصویر پانوراما با دوربین VR

فصل ششم : نتیجه گیری
۱- گام های بعدی

نوشتن نظر
نام شما:


نظر شما: نکته: کد HTML مجاز نیست!

رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تصویر اضافه ای برای این کالا وجود ندارد.