صفر تا صد آموزش مایا پارت 1

صفر تا صد آموزش مایا  پارت 1
برای تصویر بزرگتر کلیک نمایید
قیمت: 348,000 ریال
دسترسی: موجود
نوع: 1DVD
سازنده: آریا گستر افزار
میانگین رتبه: رتبه داده نشده

 مشخصات کلی

موضوع محصول :  آموزشی انیمیشن و نقشه کشی

کد محصول :          9601002407

وزن محصول :        390 گرم

تولید کننده :    آریا گستر


 شماره شناسنامه اثر:   802330061186

مرجع صادر کننده :   وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نوع بسته بندی :     جعبه

تعداد دیسک :    1 حلقه

نوع دیسک :     DVD5




ویژگی های اصلی مجموعه صفر تا صد آموزش مایا :
۵۰۰ دقیقه آموزش مایا به زبان فارسی و به صورت پروژه محور از آشنایی
مقدماتی با محیط و تمام ابزارها تا انجام پروژه ها برای تکنیک های مختلف !
آموزش فوق العاده کاربردی و سطح یک جهانی برگرفته از
اساتید مطرح گرافیک سه بعدی دنیا
برای اولین بار در ایران ، ترجمه ، فارسی سازی و دوبله شده به فارسی
توسط متخصصین گرافیک سه بعدی ایرانی
شامل دوره آموزشی فارسی و پروژه محور : آموزش جامع مایا ۲۰۱۸ 
Maya 2018 Essential Training
همراه با سورس ارزشمند تمام پروژه های آموزشی فارسی
همراه با ۱۰ ساعت دوره های مباحث تخصصی آموزش Maya به زبان انگلیسی
همراه با نسخه کامل نرم افزار Autodesk Maya 2018 – ویرایش ۶۴ بیتی
بسته ای عالی برای تمام علاقمندان به گرافیک سه بعدی و
انیمیشن سازی و ۳D کارها …

عناوین و سرفصل های دوره آموزشی فارسی آموزش مایا ۲۰۱۸ :

فصل اول : محیط کاربری مایا
۱- بررسی محیط کاربری مایا
۲- کار با فایل ها و پروژه های مایا
۳- ناوبری در محیط مایا
۴- پیکربندی Viewport ها
۵- استفاده از منوهای Hotbox‌ و Marking
۶- شخصی سازی محیط کاربری
۷- استفاده از Workspace های مایا

فصل دوم : انتخاب و دستکاری اشیا
۱- انتخاب اشیا
۲- استفاده از ابزار Move
۳- چرخش و تغییر مقیاس
۴- دستکاری نقاط Pivot
۵- آشنایی با Channel Box
۶- کار با Attribute Editor
۷- ریست و فریز کردن Transformation ها
۸- Snap کردن اشیا
۹- تکثیر کردن اشیا

فصل سوم : سازمان دهی صحنه های مایا
۱- کار با Outliner
۲- ایجاد سلسله مراتب
۳- گروه بندی اشیا
۴- آشنایی با Hypergraph
۵- نمایش دادن و مخفی کردن اشیا
۶- ساخت لایه ها
۷- کار با Selection Mask ها

فصل چهارم : ساخت مدل های پولیگانی
۱- تفاوت های بین NURBS و پولیگان ها
۲- ساخت اشیای پولیگانی
۳- انتخاب اجزای پولیگانی
۴- استفاده از Soft Selection و Symmetry
۵- ترکیب و جدا کردن
۶- ابزارهای Boolean
۷- استفاده از ابزارهای Brush برای حجاری Mesh ها

فصل پنجم : مدلسازی مش های پولیگانی
۱- تنظیم کردن مرجع ها
۲- مدلسازی از روی مرجع ها
۳- کار با Edge Loop ها
۴- استفاده از ابزار Extrude
۵- مولفه های Mirror و Merge
۶- استفاده از ابزار Bevel
۷- حجم دادن در راستای یک مسیر
۸- استفاده از ابزار Polygon Bridge

فصل ششم : اصلاح کردن مش های پولیگانی
۱- استفاده از جعبه ابزار مدل سازی
۲- نرم کردن مدل ها و مدیریت جزئیات
۳- کار با Subdivision Surface
۴- ایجاد خط های چروک در سطوح صاف
۵- استفاده از Edge Flow برای صاف کردن شکل هندسی
۶- مدیریت تاریخچه اشیا

فصل هفتم : تکنیک های مدل سازی نوربز
۱- آشنایی با مولفه های NURBS
۲- اشکال ساده NURBS
۳- استفاده از ابزارهای منحنی NURBS
۴- ساخت سطوح دایره ای با Revolve
۵- استفاده از ابزار NURBS Loft
۶- باز و بسته کردن منحنی ها و سطوح
۷- ساخت اشکال با NURBS Planar Action
۸- استفاده از ابزار NURBS Extrude

فصل هشتم : اصلاح مدل های نوربز
۱- استفاده از isoparms برای اصلاح سطوح NURBS
۲- استخراج منحنی های NURBS از روی سطوح
۳- ساخت منحنی ها روی یک سطح
۴- تصویر کردن منحنی ها روی یک سطح
۵- بریدن سطوح NURBS
۶- تبدیل کردن NURBS به Polygon

فصل نهم : ساخت متریال ها
۱- بررسی رندر در مایا
۲- آشنایی با انواع اصلی Shader
۳- کار با متریال های آرنولد
۴- شفافیت و شکست نور در آرنولد
۵- ساخت و اعمال کردن Map ها
۶- استفاده از Bitmap ها به عنوان تکسچر
۷- کار با پنجره Hypershade
۸- ساخت متریال ها در Hypershade

فصل دهم : اعمال کردن متریال ها و تکسچرها
۱- اعمال چندین متریال روی اشیا
۲- اشیای پولیگانی UV Map
۳- آشنایی با UV Editor
۴- تصویر کردن تکسچرها روی سطوح NURBS
۵- نقاشی سه بعدی

فصل یازدهم : رندر کردن در مایا
۱- منوی تنظیمات رندر
۲- استفاده از Render View
۳- نورهای مایا و انواع نورپردازی
۴- آشنایی با دوربین ها
۵- استفاده از Light Editor
۶- رندر گروهی انیمیشن

فصل دوازدهم : رندر در آرنولد
۱- تنظیمات رندر آرنولد
۲- Render View در آرنولد
۳- استفاده از نورهای مایا در آرنولد
۴- استفاده از Area Light آرنولد
۵- استفاده از اشیا به عنوان نورها
۶- نورپردازی مبتنی بر تصویر و Skydome ها
۷- اضافه کردن عمق میدان در آرنولد
۸- ساخت Motion Blur در آرنولد
۹- رندر کردن انیمیشن در آرنولد

فصل سیزدهم : انیمیشن سازی در مایا
۱- آشنایی با محیط کاری انیمیشن
۲- انیمیشن سازی اشیا با استفاده از Set Key
۳- اصلاح کردن Key ها در Graph Editor
۴- اصلاح کردن Key ها در Dope Sheet
۵- ساخت Key های Breakdown
۶- انیمیشن سازی اشیا در امتداد مسیرهای Spline
۷- مصورسازی انیمیشن
۸- استفاده از ابزار Grease Pencil
۹- ایجاد چرخه های انیمیشن
۱۰- پخش کردن انیمیشن با استفاده از Playblast

فصل چهاردهم : نتیجه گیری
۱- گام های بعدی

 

نوشتن نظر
نام شما:


نظر شما: نکته: کد HTML مجاز نیست!

رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تصویر اضافه ای برای این کالا وجود ندارد.